Dit wil ik nog even delen!!!! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu Dit wil ik nog even delen!!!! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

Dit wil ik nog even delen!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

26 Juli 2007 | Nederland, Zaandam

Lieve mensen,

Ik weet niet of jullie je het nog kunnen herinneren, maar de laatste dag met de bootreis weigerde mijn fototoestel. De mannen aan boord, Patricio en Percy, hebben toen een DVD geregeld met meer dan 1000 foto's. Bij Anita heb daar al kwijlend en blij naar gekeken. Nu heb ik nog plek voor foto's die ik graag wil benutten en heb besloten het op te vullen met mooie foto's van de bootreis. Bij het verhaal van de pinguins en het fototoestel foto's geplaatst en bij het verhaal de derde dag aangevuld met dolfijnfoto's. Bij dit verhaal ga ik alle fotoruimte benutten met hhhhheeeeeeellllllleeeee mooie kiekjes van de bootreis Ushuaia, Kaap Hoorn eindpunt Punta Arenas.

Nogmaals iedereen bedankt en heb al begrepen dat jullie mijn verhalen missen. Nou mis jullie reakties ook.

Dikke kus Agnes

  • 26 Juli 2007 - 21:03

    Brenda:

    Ze zijn werkelijk prachtig.
    Sommige zou je zo willen laten vergroten en ophangen aan de muur.
    Is het beroep van fotograaf niet iets voor je??

  • 28 Juli 2007 - 21:35

    Nel:

    Hoi Agnes,
    Automatisch klik ik nog weleens op je site - zag ik ineens prachtige foto's geweldig !!!! Mis je site toch wel hoor groetjes.

  • 01 Augustus 2007 - 09:19

    Ans:

    Heerlijk om naar die mooie plaatjes te kijken je zou haast willen dat je er zelf was.
    Dikke kus Ans

  • 02 Augustus 2007 - 18:38

    Pappa Dick:

    Helaas,voor de allerlaatste keer(voorlopig)het was weer adembenemend mooi.Agnes we hebben en ik denk wel al je familie en vrienden van je reis verslagen genoten en hopen dat je snel weer gewent bent aan het jachtige Holland.Veel liefs mm,pd en s.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaandam

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 94125

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: