Mendoza niet mogelijk!!!!!! - Reisverslag uit , van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu Mendoza niet mogelijk!!!!!! - Reisverslag uit , van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

Mendoza niet mogelijk!!!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

15 Juni 2007 | ,

Hola lieve mensen,

Ja ik zit nog steeds in Santiago. De berg is cerrado en dat betekend gesloten, kan dus nu even niet naar Mendoza, balen. Geen goedkoop shoppen gisteren lekker geluierd en de rest van mijn foto's bekeken. Morgen even informeren naar de stand van zaken i.v.m. het reizen naar Mendoza. Vandaag was een cultureeldagje ben naar het museum van de Pre-Colombianen geweest. Hier hebben ze veel over de tijd voor de Inka's in heel Zuid- en Midden-Amerika. Sommige dingen kwamen bekend voor namelijk al gezien in Bolivia en Peru. Heb er zeker twee uur rondgelopen en wilde daarna naar een markt in de buurt. Nou dat werd me te laat en ben nog even bij een boekenwinkel langs gegaan, maar niets gekocht. Helaas voor jullie maar mocht geen foto's in het museum maken. Ga wel een paar (gekke) foto's maken van Santiago en stuur ze, want een verhaal zonder foto's is wel een beetje raar.

Dikke kus van Agnes in Santiago

• 15 Juni 2007 - 17:45

Ans:

Hoi Agnes,
    Wat lekker is het toch om even niks te doen. Hoezo is de berg gesloten????
    Het is daar toch nog geen winter???
    Jammer dat er geen foto's gemaakt mochten worden zal ik me dus zelf moeten bedenken hoe het er uit ziet hahahaha
    Ben erg benieuwd naar "gekke" foto's.
    Dikke knuf van ons

• 17 Juni 2007 - 10:52

Sonja En Marco:

Hallo die Agnes,
    Jammer geen foto's! en de berg afgesloten doen ze natuurlijk niet zomaar zal wel gevaarlijk zijn....je weet het maar nooit. Zo wij zijn pas terug uit Frankrijk, Normandie, daar brokkelt af en toe al een stukje van een berg af...is misschien daar ook aan dehand je weet het maar nooit.
    Nou lekker zo'n rustdag...heel veel plezier nog en we horen wel wanneer je terug komt. Groetjes.....

• 17 Juni 2007 - 11:09

Claudia:

Een weekje niks doen kan geen kwaad. Spreek nu uit eigen ervaring. Ga rustig afbouwen. Je kan je nog genoeg inspannen. Waarom was die berg eigenlijk gesloten? Zal wel een goede reden hebben. Gaat de berg niet open wanneer jij er bent, heb je altijd een goede reden om weer eens terug te gaan. Zo dit was het weer voor vandaag. Knuffels van Mij in June.