De reis naar Peru - Reisverslag uit Puno, Peru van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu De reis naar Peru - Reisverslag uit Puno, Peru van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

De reis naar Peru

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

28 Mei 2007 | Peru, Puno

Hola lieve mensen,

Dit wordt een heel kort bericht. Zijn vanmorgen naar de bus gebracht, zodat we niet met onze rugzak hoefde te lopen. Wat ons Hotel Cupula betreft, er is geen betere. De service was perfect en personeel wat iedere werkgever wenst (net als het Koole personeel dus), helaas moeten we door. De douane verliep goed en zonder problemen, onderweg alleen een politiecontrole. Bij aankomst hotelletje gezocht voor één nacht en daarna een twee daagse reis op het meer geboekt. Bij terugkomst gaan we gelijk weer door naar Arequipa en daar zal waarschijnlijk het volgende verhaal geplaatst worden.

Dikke kus van Agnes in Peru

• 29 Mei 2007 - 14:40

Lydia:

Hee schat, ik ben toch zoo benieuwd naar je ervaringen in Peru! Mooie foto's maken he. En let eens op het spaans, dat schijnt in Peru het mooist en het duidelijkst te zijn. Ben benieuwd!
    Kus, LYD

• 30 Mei 2007 - 09:17

Charlotte:

Hallo goeie reis naar Peru!! We volgen je!! Liefs uit Maarheeze xxxxx

• 01 Juni 2007 - 20:15

Rien:

veel plezier in peru, inderdaad het spaans aldaar is het beste spaans in latijns amerika, aardige mensen in peru let wel op de taxi's, iedereen kan voor taxi spelen, niet zoals in Chile en Arg. alwaar duidelijk een verschil is tussen taxis en gewoone auto's. en soms brengen ze je niet naar de plaats war je wezen moet. ga altijd met z'n 2 op pad.

Hoor van je Rien