De markt in Tarabuco - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu De markt in Tarabuco - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

De markt in Tarabuco

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

14 Mei 2007 | Bolivia, Sucre

Hola lieve mensen,

Gisteren (13-05-2007) was het moederdag in Nederland en Duitsland. Wij zijn gezellig gaan shoppen op de zondagmarkt in Tarabuco en hebben aan de moeders gedacht. De markt is kleurrijk en je kunt met de prijs handelen zeggen ze. Nou ik had een mooie tas gezien en sjawl, dus uiteraard onderhandelen. Nou met deze tante ging het niet door wilde geen cent zakken, wel dan heb je pech, want de buren verkopen hetzelfde en daar viel wel te onderhandelen. Ik heb dus een mooie sjawl gekocht een warme muts en een grote tas voor alle dingen die ik tot nu toe voor mezelf heb gekocht (egoistisch he). Het valt dan ook niet mee om iets voor een ander te bedenken. Op de markt waren veel mensen van de Indiaanse afkomst in hun mooie kledij en met de vlechten. We hebben wat gegeten en zijn toen weer naar de bus gegaan. In het restaurantje zaten nog meer mensen van de bus en die kwamen te laat en klaagde over bediening. Nou daar moet je gewoon aan wennen, dat het nou eenmaal niet op z`n Europees gaat, maar op z`n Boliviaans. Verder hebben we niet veel gedaan en besloten dat we hier lang genoeg hebben gezeten en het tijd wordt om te vertrekken. Ook al moeten we zeggen hoe langer je in dit hotel blijft je steeds meer krijgt. Teneerste een stuk zeep op de tweede dag en op de vijfde dag ineens een handdoek, maar vanmorgen geen goede douche, dus tijd om te vertrekken. Wij een busticket geboekt, want vliegen is duur en ze beloven ons een goede rit. Wel het is een luxere bus, maar je kunt niet plassen. Ze zeggen regelmatig te stoppen, dus vooruit maar en het prijsverschil is € 9,50 voor de bus en € 125,00 voor de vliegticket.
Het goede nieuws voor de foto´s is dat ik weer voor 400 ruimte heb en denk dat ik het daar mee doe tot ik weer retour kom (ook al zal dat niet meevallen).

Dikke kus van Agnes in Bolivia

  • 14 Mei 2007 - 22:05

    Nel:

    Hoi Ages,
    Ben weer helemaal bij met lezen van je prachtige verhalen (lees ze elke dag). Las dat je in juli terugkomt naar nederland (m'n petje af voor wat je allemaal hebt ondernomen). Geniet nog maar van de maanden die je hebt te gaan.

    groetjes
    Nel

  • 15 Mei 2007 - 16:14

    Claudia:

    Heb het even druk gehad, maar ben weer bij met lezen. Een goede trip toegewenst met vele mooie momenten. En tot een volgende keer maar weer. Knuffels van Mij in May.

  • 15 Mei 2007 - 17:49

    Ans:

    Hoi Agnes,
    Hoe kun jij nou egoïstisch zijn dat ben jij zeker weten niet!!!!
    Je mag je zelf toch zeker wel even verwennen:) zeker met alles wat jij al voor elkaar gebokst hebt.
    Veel plezier met je bus reis deze zal allicht iets langer duren maar onderweg zul je wel veel meer zien dan alleen maar wolken, hahahaha
    Groetjes van ons

  • 15 Mei 2007 - 17:59

    Rien:

    Je gaat wel lekker daar he in Bolivia, geniet maar veel, je planning is 10-07 naar Nederland af te reizen, kom je nog langs Stgo. laat me het even weten en ik kom je opzoeken, plezier daar in Bolivia

  • 17 Mei 2007 - 10:48

    Tini:

    Hallo zusje,
    Het is nu hemelvaartsdag en heb ik jou belevenissen maar weer eens doorgelezen. Vanmiddag ga ik even naar Mirjam en Eric.
    Morgen ben ik lekker ook vrij. Nou heel veel succes met je busreis hoor. En tot typs maar weer.
    Dikke kus van je zus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 97159

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: