Van top tot teen zand - Reisverslag uit La Paloma, Uruguay van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu Van top tot teen zand - Reisverslag uit La Paloma, Uruguay van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

Van top tot teen zand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

03 April 2007 | Uruguay, La Paloma

Hola lieve mensen,

Eerst even een paar correcties op mijn bericht van gisteren. Ik ga naar Salto en niet naar Salta, plus ik moet Brazilië rechts laten liggen i.p.v. links (bedankt pa).
Vanmorgen de was weggebracht, moet ook af en toe gebeuren anders zit ik zonder ondergoed. En daarna naar de busterminal om te kijken hoe ik het beste in Salto kan komen. Morgen om 17.30 uur vertrek ik naar Montevideo en daar vandaan ga ik om 23.30 uur naar Salto en arriveer de volgende ochtend om 05.30 uur. Dit is wel erg vroeg, maar het kan niet anders. Hett gaat waarschijnlijk een duur tripje worden, want 10 km zuidelijk is een hotspring en daar kun je lekkere massage krijgen en thermobaden. Ze adviseren in mijn footprint 1 nacht daar te blijven en dat wordt dan waarschijnlijk ook een duur hotel. Nou ik hou jullie op de hoogte.
Na het boeken van mijn ticket retour hotel om mijn bikini maar eens aan te trekken. Lekker een uur gelegen (voor mij al erg lang) en werkelijk ik zit van top tot teen onder het zand, vanavond maar even douchen. Toen was het tijd voor een pizza, want daar had ik eigelijk gisteren al zin in. En na de pizza eens naar het ouderwetse, maar snelleren, internetcafé. Heb toen eerst foto´s bij mijn vorige bericht geplaatst en toen dit verhaaltje. Ga nu een paar foto´s hier plaatsen (zonder bikini foto´s).

Dikke kus Agnes

ps: nog steeds blij dat ik weer wat meer respons krijg, dank jullie.

  • 03 April 2007 - 19:36

    Johan&Corry:

    Hoi Agnes is wel erg lekker zo een massage, voor al naar al die lange bus reisen en dan de sauna in. Zeker doen en lekker ontspannen.
    Groetjes Johan&Corry

  • 03 April 2007 - 22:04

    Ans:

    Hoi Agnes
    Die massage en die sauna moet je ZEKER even meepakken is echt heerlijk ik heb het 4 weken geleden ook gedaan je wordt er weer een ander mens door en zeker na zo'n lange reis en je verdient het om je zelf af en toe te verwennen net als even lekker luieren op het strand ook al is het maar een uurtje:)
    groetjes van ons

  • 04 April 2007 - 16:33

    Lydia:

    Hee schat,
    ik moet nog even aan hetidee wennen dat je serieus Uruguay aan het bezoeken bent....die zag ik even niet aankomen. Maar ik ben je niet vergeten hoor, in tegendeel. Ik mail je binnekort want er gebeurt van alles aan deze kant van de wereld.
    dikke kus, LYD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Uruguay, La Paloma

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 94450

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: