busreis - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu busreis - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

busreis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

06 December 2006 | Argentinië, Mendoza

Hola lieve mensen,

Ten eerste weer bedankt voor alle reacties.
Maandagochtend zijn we met de bus vertrokken naar Mendoza. Eerst het Andesgebergte aan de Chileense kant en daarna reden we Chili uit zei een bord. In een tunnel werden we welkom geheten in Argentinië wij dachten dat gaat makkelijk. Toen we plotseling moesten uitstappen om ons voor Chili af te melden en in Argentinië aan te melden. Nou dat was lachen je moet veel geduld hebben. Opeens zei ik tegen Lydia, dit is Lydia en ik ben Agnes wij komen geld uitgeven in Argentinië, wat is het probleem? Wij dikke pret en niemand begreep het alleen wij. Ook hebben we heel veel lol gehad om de broodjes en appels die we de grens hebben overgesmokkeld, dat mag namelijk niet. Stiekem het broodje in de bus opgegeten. De mannen van de Douane aan beide zijde waren erg aardig en behulpzaam, niet zo stug gelukkig. Het Andesgebergte aan de Argentijnse kant ziet er wel een beetje anders uit. Mooie rode en gele kleuren beide zijde zijn erg mooi om van te genieten. Aangekomen bij de bushalte na 6 uur reizen wordt je overladen door mensen die wel een slaapgelegenheid hebben en/of weten. Met ééntje meegegaan soort goedkoop simpel hotel in het centrum. Tweede dag lekker rond gelopen en uiteraard voor de tweede keer heerlijk vlees gegeten. Verder hebben we de doorreis geboekt naar Neuquen en vanavond vertrekken we met een avond/nachtbus, scheelt weer een overnachting. Mendoza is ´s nachts veel warmer dan Santiago dus Airco aan en de boel laten door tochten. Ik heb 3 nachten niet zo best geslapen, maar mijn humeur valt gelukkig wel mee. Hoop in de bus lekker te kunnen slapen. Vandaag nog even door het centrum lopen en misschien nog wat foto´s maken. De foto´s van de reis Santiago Mendoza houden jullie nog te goed het is hier niet mogelijk foto´s te plaatsen.

Dikke kus van Agnes

• 06 December 2006 - 17:50

Johan&Corry :

Goed om te horen dat de reis voorspoedig is verlopen en nog veel plezier met de volgende etape.
    Groet Johan&Corry

• 06 December 2006 - 19:03

Claudia:

Hebben ze daar ook van die slechte wegdekken? Zoja dan slaap je niet best in de bus! Maar als je moe bent slaap je overal. Humor/humeur is belangrijk, houd het vast.
    Tot de volgende keer, Mij in December.

• 07 December 2006 - 12:20

Rob:

hey agnes, ik heb van Wilfred het adres van deze site gekregen, heel leuk om je zo te volgens, er zijn nu alleen helemaal geen supporters meer bij het voetbal groetjes Rob