Nieuwe ervaring met Uruguay - Reisverslag uit Salto, Uruguay van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu Nieuwe ervaring met Uruguay - Reisverslag uit Salto, Uruguay van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

Nieuwe ervaring met Uruguay

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

07 April 2007 | Uruguay, Salto

Hola lieve mensen,

Ten eerste ik snap dat jullie nieuwsgierig zijn naar het verhaal van de gebroken tand. Laat ik dit zeggen het is nou eenmaal gebeurd en heb niet zoveel zin in de uitleg, sorrie.

Vandaag in het hotel ontbeten en dan blijk je in de rij te staan. Toen ik een tafel voor twee had stond er nog een jonge man te wachten. Ik vroeg of hij alleen was en dat hij dan wel gebruik kon maken van de andere plek. Hij was dankbaar en gelukkig voor mij kon hij Engels en konden we een gesprek voeren. Hij bedankte me na afloop voor de gezelschap en wenste me een goede reis. Het weer is erg regenachtig en dus geen zwempartij voor mij vandaag. Ben na het ontbijt richting de rivier gelopen en weer de mooie huizen bewonderd. Ik stond voor een huis te dromen dat ik er wel wilde wonen (bij wijs van spreken). Er kwam een dame naar buiten en dacht dat ik uit Brazilië kwam. Uitgelegd dat dat niet het geval was en ze nodigde me uit in het mooie huis. Het bleek een woonhuis en kerkje ineen te zijn en heb daar binnen zeker twee uur gezeten en ben rondgeleid. Nou het is echt een paleisje wat wel wat opknappen kan gebruiken. Heb geen foto, door de overrompeling door de uitnodiging en de gastvrijheid straal vergeten. Na 14.00 uur ben ik naar mijn hotel teruggelopen om wat familië in Nederland te bellen. Ben daarna wat gaan halen in de supermarkt en toen ik buiten kwam merkte ik dat het benauwd was. Ben maar weer retour gelopen naar hotel en daarna kwam het met bakken naar beneden. Moet zeggen zins ik naar het noorden aan het reizen ben ik af en toe geteisterd wordt door de regen, terwijl ik meer warmte en zon verwachte. Heb vanuit een Nederlandse bron begrepen dat El Niño weer aan de gang is. Wel morgen zit ik bij een gastgezin voor drie nachten en heb nog geen internetcafé ontdekt, dus geen zorgen als je even niets hoort.

Dikke kus Agnes

  • 07 April 2007 - 10:13

    Ans:

    Hoi Agnes,
    Jammer dat het weer zo slecht is maar gelukkig wel weer mooie foto's.
    Ik had trouwens op het nieuws gezien dat jij net naar uruquay vertrokken was dat ze in het noorden van argentinië vele overstromingen hadden van de regenval daar, ik hoop wel dat het weer wel snel weer beter wordt dan geniet je er nog meer van daar.
    Hier gaan we gelukkig zeer mooie paasdagen tegemoet met temperaturen boven de 16 - 18 graden.
    Groetjes van ons en fijne paasdagen

    ps. laat eens weten hoe ze daar de paas vieren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Uruguay, Salto

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 94116

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: