Bezoek museum en genieten van de zon - Reisverslag uit , van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu Bezoek museum en genieten van de zon - Reisverslag uit , van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

Bezoek museum en genieten van de zon

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

25 Juni 2007 | ,

Hola lieve mensen,

Om te beginnen ik kom nog steeds 10-07-2007 terug, dat is niet gewijzigd en dit houd in dat ik 11-07-2007 op schiphol aankom (tijd zie vorig bericht).
Verder ben ik zondag naar museum de Bellas Artes geweest en het blijkt op zondag gratis te zijn, dus een meevaller. Het is een museum met Chileense kunst en daar loop ik achteraf gezien niet zo warm voor, maar oké beetje cultuur is goed. Een werknemer gevraagd om een folder en die moest hij even opzoeken. Toen hij me zag lopen kwam hij hem brengen, aardig hé. Ook lag er een folder over Dordrecht in het Spaans, dus meegenomen en moet het nog bestuderen. Verder was er erg veel zonneschijn en was de temperatuur redelijk goed, misschien wel beter als in Nederland. Hoor dat het een beetje herfstig is nou ik denk dat de zomer echt begint als ik ben gearriveerd, hou de moed erin.
Wat Paaseiland betreft hoop ik dat ze me aan boord laten, want heb twee mails in het Spaans ontvangen en snap er de ballen van. Anita geprobeerd te bellen, maar die is inmiddels ook vertrokken. Wat ik wel begrijp is dat ze zuren over een telefoonnummer in Nederland dat ik heb op gegeven. O, ja zus en zwager dat is jullie nummer, maar zover ik begrijp is dat alleen als er iets ernstigs gebeurt. Gedraag me morgen dus blond, want bij het kantoor van Lan zeiden ze twee weken geleden dat alles oké was. Als jullie ruim een week niets van mij vernemen is het goed gegaan en zit ik op het eiland met een 21 graden.

Dikke kus Agnes in Santiago

  • 26 Juni 2007 - 17:28

    Ans:

    Haaaaay,,,
    Hééééél veel plezier op Paaseiland en geniet van alles van wat je tegen komt en die brieven zullen wel een formaliteit zijn (hoop ik) hahaha:p
    Dikke Kus en een Knuffel van ons allemaal en een extra dikke kus van Daphne (k)

  • 26 Juni 2007 - 17:29

    Daphne:

    De (k) moest een kusje zijn dit ff voor de duidelijkheid

  • 27 Juni 2007 - 18:54

    Papa Dick:

    Als jij je blond voor gaat doen kom je zeker op het paaseiland,als jij je blond voor blijft doen,kom jij de eerste weken niet van het paaseiland af.Mooie mannen daar zijn gek op blonde dames.Het is maar wat je wil.wij uit Opmeer wensen jouw in elkgeval een heerlijke tijd op dat mooie eiland en hopenlijk een beter klimaat als hier inHolland. Knuffels,
    Mama Marja en papa Dick.

  • 28 Juni 2007 - 11:00

    Tini:

    Hallo zusje, ik ben weer eens langs geweest hoor. Heel veel plezier en veel moois voor het laatste endje van je ondernemingen. Dikke kus van je zus.

  • 29 Juni 2007 - 06:25

    Sonja :

    Hoi Agnes, nog even genieten van al de mooie dingen we zien je graag terug weer in Nederland wanneer weet ik niet maar dan contacten we elkaar wel heel veel plezier en veel liefs en groetjes van ons xxxx Sonja en Marco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 94119

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: