Het einde is in zicht - Reisverslag uit , van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht - Reisverslag uit , van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

09 Juli 2007 | ,

Hola lieve mensen,

Nog even voor de duidelijkheid mijn aankomst datum is 11-07-2007 om 18.30 uur op Schiphol. Had namelijk begrepen dat de dagen een beetje verwarrend waren.

Verder kan ik merken dat in Nederland de vakantie tijd is aangebroken en mijn einde in zicht is. Krijg namelijk niet veel respons of emails meer. Heb de laatste dagen veel geslapen en niet veel uitgevoerd. Ben naar een winkelcentrum geweest die ik nog niet kon en heb nog even een luchtje en een pet gekocht. Verder is Anita dit weekend niet aanwezig en heb dus het huis voor mij alleen. Zaterdag ben ik nog naar museum Ralli geweest en dit ligt een beetje buiten het centrum gebeuren, dus metro en taxi was nodig. Ben blij dat ik ben geweest, want dit museum wilde ik al in het begin bezoeken het heeft schilderijen van Zuid-Amerikaanse schilders en een paar Europeanen. Verder heeft het beelden van Dali, dit museum wil geen supsidies en kost niets. Dat maak je niet vaak mee, vast door iemand met geld opgezet. Zaterdag avond nog even een lekker ijsje gegeten met Andrea (lerares Engels en Spaans) en bij haar thuis geborreld. Vandaag, zondag, is Rien op visite geweest en hebben we gezellig wat gekletst en gegeten. Hij is nu opweg naar Viña del Mar en ik dacht even kijken of ik nog gemist ben. Nee, alleen Andrea, die me naar het vliegveld brengt en Richard die nog op Paaseiland is hebben gemaild. Wel waarschijnlijk is in Nederland iedereen met zijn vakantie bezig of al onderweg. Wel ik hoop dat iedereen weer blij is dat ik naar Nederland kom. Kan zeggen ik ben in ieder geval wel blij en de toekomst zal zeggen of ik ooit weer zo'n reis ga maken. Heb namelijk ondekt dat het leven te kort kan zijn om alsmaar te werken.

Dikke kus Agnes nog in Santiago.

  • 09 Juli 2007 - 10:11

    Nel:

    Hoi Agnes,

    Ik wens je een hele goede reis terug, en een warm welkom op schiphol.
    Heb genoten van je site - zal het gaan missen !!!
    Bedankt voor de geweldige avonturen die we met je mochten delen.

    De hartelijke groetjes
    Nel

  • 09 Juli 2007 - 12:34

    Jacqueline:

    Als ik dit schrijf ben je al bezig met afscheid nemen. Afscheid nemen van Zuid-Amerika maar zeg nooit nooit. Je hebt het in ieder geval gered al die maanden in je uppie. Je hebt dan nog wel even een pet gekocht....maar ik zeg je petje je af. Knap van je zolang alleen op stap. Hoop dat je er veel van hebt geleerd, enne je bent nog wel de oude aggie he?? Ik ga het zien. In ieder geval goed reis, zie je snel........einde bericht vanuit Nederland...Ga het missen je reis verhalen en prachtige foto's breekt toch een beetje in al mijn saaie mailberichten........

  • 09 Juli 2007 - 16:45

    Lydia:

    Hoi lieverd. Zoals het er nu voor staat ben ik er op Schiphol. Ik kijk er naar uit om je weer te zien. Wat zal het vreemd en emotioneel voor je zijn om straks in het vliegtuig te stappen!
    Ik wens je een hele voorspoedige reis toe, en misschien antwoordden we niet allemaal even fanatiek, maar hier zit een legioen mensen op je te wachten die allemaal veel van je houden!
    liefs, LYD

  • 09 Juli 2007 - 19:54

    Johan&Corry :

    Hoi Agnes, aan al het mooie komt een eind ook aan jou avontuur. Waar wij met zen allen van hebben genoten. Je prachtige verhalen en foto's die we zeker zullen missen. Wij wensen je daarom een helegoede reis en een fijn welkom thuis. Helaas kunnen wij niet aan wezig zijn op Schiphol.
    Maar hopen spoedig van je te horen.

    Groet Johan&Corry

  • 10 Juli 2007 - 13:01

    Marion:

    Voor het geval je het nog leest, een hele goede reis en tot ziens in Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 94123

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: