De reis opnieuw beleven - Reisverslag uit , van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu De reis opnieuw beleven - Reisverslag uit , van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

De reis opnieuw beleven

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

13 Juni 2007 | ,

Hola lieve mensen,

Ben lekker lui in Santiago. Morgen (13-06-2007) ga ik naar Mendoza en keer zondag terug naar Santiago. Hier doe ik op het moment niet zoveel. Ben mijn foto-cd's aan het bekijken en beleef mijn reis dus opnieuw, HEERLIJK. In Mendoza ga ik kijken of ik al leuke winterkleding kan vinden en als het weer het toelaat een wijntocht op de fiets, moet fietsen en wijndrinken weer leren. Weet niet of ik jullie tussendoor al op de hoogte stel of dat jullie moeten wachten tot ik in Santiago terug ben. Heb nu even geen foto's maar beloof jullie dat komt goed.
Pa ik zal zondag aan je denken, maar ben te laat terug om te bellen, want tijdsverschil is 6 uur. Extra kus voor jou.

Dikke kus van Agnes in Santiago de Chile

ps: met je oude kamer is het goed Lydia en zal Dan de groetjes doen.

  • 13 Juni 2007 - 10:58

    Lydia:

    He Ag wist je nog dat enorme zweet-hostel waar we waren in Mendoza? Als je dit keer een betere vindt, onthou het adres dan even. Ben benieuwd hoe het daar is in de kou! Veel plezier.
    LYD

  • 13 Juni 2007 - 19:43

    Papa Dick:

    Zondag vieren we vaderdag zonder jouw er bij,
    maar ik weet wel zeker dat je denkt aan mij.
    Het kan even niet anders de afstand is te groot,
    volgend jaar nieuwe kansen misschien op een boot.
    Nog even geduld en je bent weer bij ons thuis
    en wie weet bezit je weer gauw een eigen huis.

    Dikke knuffels van mij uit Opmeer.









Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 94454

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: