De rit naar Chili en toer Valle la Luna - Reisverslag uit San Pedro, Chili van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu De rit naar Chili en toer Valle la Luna - Reisverslag uit San Pedro, Chili van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

De rit naar Chili en toer Valle la Luna

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

04 Mei 2007 | Chili, San Pedro

Lieve mensen,

Zondag morgen zou ik om 05.45 uur gewekt worden, maar de knuppel lag te slapen. Ik schrok om 06.45 uur wakker en had maar een kwartier om op tijd voor de bus te zijn. Het is gelukt, maar (sorrie collega`s) in de haast ben ik mijn shirt met de foto van mijn collega`s vergeten. Het ligt nog in Salta en hoop dat iemand er gelukig mee wordt. Bij de grens aan gekomen duurde aan de Argentijnse kant erg lang maar is weer gelukt. Daarna een hele tijd door de middel of know where tot we de Chileense grens bereikte. Daar verliep het goed en ontmoete ik twwe leuke dames uit Duitsland Doreen en Karin. De grens is bij San Pedro, dus wandelend op zoek naar een bed in het centrum voor niet teveel. San Pedro schijnt het duurste dorp in Chili te zijn. Het is gelukt een kamer voor 3 personen in het centrum voor 6000 peso p.p..
Vanmiddag zijn we met een busje naar de Valle la Luna geweest voor de ondergaande zon en het geluk is met ons want het is ook bijna volle maan. Het was weer erg mooi en soms is het moeilijk om te stoppen met foto`s nemen. Morgen worden we om 04.00 uur opgehaald om wat geisers te bekijken.
Dus ga ik nu lekker slapen.

Wat de foto`s betreft stuur ik ze binnenkort een mail, want ik heb nog niets ontvangen en ik

  • 04 Mei 2007 - 20:16

    Lydia:

    Lieve lieve Agnes, mijn hart slaat gewoon even extra hart als ik dat Chileense vlaggetje links boven je berichtje zie staan. Ik wil bijna zeggen: "Welkom thuis"......Hou je haaks en ik blijf je volgen lieverd.
    Kus, LYD

    PS zojuist besloten dat ik me misschien wil inschrijven bij de Universiteit van Santiago om daar wat vakken neuropsychologie te doen zodat ik tenminste nuttig bezig ben daar. Ik ga inventariseren wat de mogelijkheden zijn, zit nu nog vol adrenaline aangezien het idee ongeveer een half uur jong is!!

  • 10 Mei 2007 - 15:39

    Jaap:

    Lydia,
    Je hebt zojuist BESLOTEN om MISSCHIEN. blablabla... Waar slaat dit op? Wil je zo graag vertellen dat je MISSCHIEN ook iets gaafs gaat doen?

    En Agnes, waarom ga je na al die maanden niet gewoon reizen en genieten in plaats van iedere dag in het internetcafe te zitten en berichten te plaatsen. Je gaat pas kunnen genieten als je die banden met thuis een beetje losmaakt.

    Verder veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, San Pedro

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 97173

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: