De busticket - Reisverslag uit Salto, Uruguay van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu De busticket - Reisverslag uit Salto, Uruguay van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

De busticket

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

07 April 2007 | Uruguay, Salto

Hola lieve mensen,

Dit is een vreemde computer, dus bij voorbaat de foto´s komen later.
Ben vandaag naar mijn nieuwe adres verhuisd voor 3 nachten. De zoon werkt met computers, dus op mijn kamer staat er één.
Ben naar de bus terminal gelopen voor het boeken van een reis naar de Iguazu Falls in Argentinië. Heb nog even navraag gedaan bij de toeristen office, maar die zei dat ik daar moest zijn. Was een lange wandeling maar oke is goed voor me. Daar aangekomen kon ik niets vinden, dus naar de informatie balie. Een man van ca. 70 jaar werkte daar en was zelfs door een Spaans sprekende niet te verstaan, maar ik begreep dat het alleen mogelijk was in Argentinië te komen met de boot. Werd hier erg moe en verdrietig/boos over en ben gaan koffie drinken. Heb mijn footprint nog eens goed doorgenomen en het moest mogelijk zijn. Inmiddels was de 70 jarige man vervangen door een 65 jarige vrouw die veel duidelijker en vriendelijker was. Ben naar de Flecha bus balie gelopen en daar kreeg ik de uitleg dat in het weekend geen bus gaat, maar dinsdag dus wel. Ook kreeg ik de uitleg naar Concordia in Argentinië te gaan en daar de reis naar Iguazu Falls te boeken. Gelijk de ticket gekocht en weer terug gewandeld tot aan de haven, waar veel werd gevist. Nou ik hoef die vis niet, de Zaan is er veel schoner bij. Het weer is nog steeds niet zo bijzonder, maar ga morgen toch kijken voor het thermobad. Begin een beetje moe te worden van het reizen en dan ben ik erg gauw boos en verdrietig en dat is niet goed.

Dikke kus Agnes

  • 08 April 2007 - 07:11

    Brenda:

    Ik ken dat gevoel. Ook ik ben moe. En inderdaad....dan wil je geen nee horen en geen tegenslag hebben.
    Rust eens ergens even lekker uit. Ik zelf ga naar Spanje. Ben over ruim een week weer terug en zal dan je verhalen weer gaan volgen.
    Enne.......dat thermobad....dat klinkt wel aanlokkelijk. Zal ik anders naar jou toe komen. Gaan we samen badderen !!

    Dikke kus, Brenda.

  • 08 April 2007 - 07:16

    Brenda:

    Om het nog even over je tand te hebben... dat gevoel eromheen, blijf je houden. Ik heb ook een keer 2 tanden er uit gehad, en het blijft gevoelig. Niets aan te doen zeggen ze. Is een kwestie van wennen. Heb alleen nog nergens kunnen lezen hoe het is gekomen !!
    Vertel eens Agnes !

  • 08 April 2007 - 09:01

    Tini:

    Hallo zusje,hier ben ik weer. Heb alles weer gelezen. Ik ga het niet over je tand hebben hoor,maar ik kan me wel voorstellen dat je de mensen nieuwsgierig hebt gemaakt. Het is nu zondagochtend(eerste paasdag)en de zon schijnt hier. De formule1 staat aan,maar ik let er niet op. Ik ga ff koffie regelen. De race is inmiddels afgelopen.Zal even de eerste drie melden,misschien vind je dat leuk. Alonso is 1,Hamilton 2(nooit van gehoord),Kimi is 3 geworden(ben je nog fan van hem?) Zo dat is het weer even. Ik ga douchen en wens jou weer alle goeds en heel veel reisplezier. Dikke kus van je zus!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 08 April 2007 - 17:31

    Claudia:

    Eindelijk. Soms ga je te snel voor mij. Maar dat wist je al. Ga lekker badderen in het bad en dan horen wij wel wat we missen. Die tand: tja dat is toch iets wat de gemoederen bezig houd. Is de tand eruit gemept en zo ja heb je terug gemept of is het gewoon tijdens het eten gebeurd? Erg saai? Of heb je een stevig appeltje gegeten? Of tijdens het slaapwandelen? Of..tja.. deel het met ons! Please!!! Knuffels van mij in April.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Uruguay, Salto

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 94457

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: