de nachtelijke busreis - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu de nachtelijke busreis - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

de nachtelijke busreis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

07 December 2006 | Argentinië, Buenos Aires

Hola vrienden en familie,

De reis is goed verlopen niet geslapen, maar weer heel veel lol. We kregen avondeten met een wijntje, ontbijt, bingo en een reis van 10 uur voor € 20,00. Nou probeer dat maar in Nederland of elders in Europa voor dat geld.
We zijn door een gigantische wolkbreuk gereden. Wat is onweer toch een mooi natuur verschijnsel.
Helaas hebben we met bingo geen fles wijn gewonnen, maar wij als Hollandse dames stonden aardig in de kijkers, nieuwsgierige mannen. Gabriël die het eten en bingo verzorde was superaardig en deed de bingo heel duidelijk voor ons, zodat we geen nummer konden missen. Bij aankomst met de bus hebben we gelijk de doorreis geregeld naar Puerto Mont voor zaterdag.
Ingecheckt bij een hotel in het centrum voor niet te veel geld. We hebben ons dit keer door een taxichaufeur de weg laten wijzen. We hebben erg veel zin in Chiloe en het Lake District, maar eerst hier even rond snuffelen. Misschien ga ik een kapper proberen (eng hoor).
Hier kan ik wel foto´s plaatsen dus bij vorige verhaal zet ik ook nog wat foto´s.

dikke kus Agnes

ps: nog even wachten op foto´s, die ene duurde wel ruim 4 minuten. Is zonde van mijn tijd en batterij verbruik. Volgende ronde beter.

• 07 December 2006 - 17:40

Jacqueline:

Uitkijken bij die kappers he? Je weet het poco punto.
    Niet vergeten!!! 20 euries voor de reis echt spotgoedkoop. Hoelang moet je zaterdag reizen?
    Zet maar in je volgende mail.
    Doei veel plezier daar. Leuk weer een andere omgeving. x Jacq.

• 07 December 2006 - 19:12

Claudia:

Slapen kun je altijd nog. De kapper moet je gewoon doen. Niemand die je ziet als het mislukt en je haar heeft tijd zat om aan te groeien. Doe je een petje op. Kort maar krachtig van Mij in December.

• 08 December 2006 - 18:45

Charlotte:

Laat alleen de puntjes maar toppen dan voelt het al meteen beter och als je haar maar goed zit he!! Suc6 xx

• 09 December 2006 - 18:12

Erik:

haha, en ik maar denken dat wij slecht weer hebben. wat een regen moet dat geweest zijn zeg. blij dat de reis voorspoedig gaat en leuk dat je staks weer even op Chiloe bent. km paal 1144,0 volgens mij toch? heel veel plezier en die kapper, dat komt wel goed.

• 10 December 2006 - 18:50

Daphne:

hé die agnes
    ben blij dat je veel lol hebt daar. achja pech gehad dan maar hé dat je neit kon slapen. veel suc6 hé zaterdag.
    en die kapper moet je gewoon echt proberen maar stuur dan wel ff foto's op hoe je haar er dan uit ziet :P
    DIkkee Kus. van mij (L)