Het is koud, maar ik hoef niet te werken!! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu Het is koud, maar ik hoef niet te werken!! - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

Het is koud, maar ik hoef niet te werken!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

10 Mei 2007 | Bolivia, Sucre

Hola lieve mensen,

Gisteren (09-05-2007) zijn we verhuisd naar een ander hotel. Goedkoper, ontbijt en hopelijk een iets betere douche. Daarna zijn we gaan ontbijten in een Duitse tent en ook hier weer lekker ontbeten. Wat ons wel teleurstelde was de verschrikkelijke kou. We vroegen ons echt af wat we hier deden, terwijl in Europa de warmte records weer worden verbroken. Nou hier heb ik een goed antwoord op, niet werken, niet koken, doen waar je zin in heb en genieten van een ander cultuur.
Hier in de restaurants staat altijd de deur open en eten de mensen met hun jas aan. Wij konden ons het Italiaanse restaurant herinneren waar het wel warm was met open deur. Zijn er heen gegaan en op de bovenste verdieping gaan zitten waar de warmte je tegemoet komt. Dit komt waarschijnlijk door de warmte vanuit de keuken. Hebben iets gedronken een fruithapje genomen en daarna opzoek gegaan naar een aantal winkels voor douchegel enz. Toen was het echt etenstijd en zijn we weer in de Italiaan gaan zitten om een salade te eten.
Het is de hele dag goed gegaan, maar de darmen beginnen weer op te spelen. Voel me goed en zie het maar positief dat de overtollige kilo`s weer verdwijnen en ik in Nederland geen nieuwe kleding hoef te kopen.
Als je hier naar de weg vraagd doen de meeste het heel omslachtig en zegt Karin zelfs in het Duits zou ik het op deze manier niet begrijpen.
We hebben erg veel lol en vandaag een mail ontvangen van onze gids in de mijn, die zou me graag nog wel een keer willen zien. Wat ik hier op ga antwoorden weet ik nog niet, maar voel me weer vereerd.
Wat de foto`s betreft heb ik er een aantal verwijderd en zitten er nu bij aan aantal (nog niet alle) verhalen foto`s. Ik hoop echt dat het goed komt, want heb al twee dagen niets van de helpdesk vernomen.
Vanmiddag willen we een beetje gaan rondkijken in het stadje, want wij hebben het alleen nog maar in het donker gezien.

Dikke kus Agnes

  • 10 Mei 2007 - 18:41

    Ans:

    Hoi Agnes heb net even de foto's bekeken en die spreken weer voor zich. Mooi hoor maar dan mis je nu dus een aantal foto's voor je reis verslag of niet? Nu ik dit typ bedenk ik me dat jij natuurlijk nog véééééél meer foto's hebt gemaakt dan wij te zien hebben gekregen:p
    Ik kreeg een mailtje van de helpdesk dat ze het betreuren dat het zo stroef verloopt maar heb die Erik ook een bewijs van betaling gestuurd en dat mailtje moet jij ook van mij hebben gekregen dus dan maar afwachten, hoop wel dat het vóór je terugkomst is.
    Dikke kus vanuit het natte zaandam

  • 11 Mei 2007 - 13:37

    Claudia:

    Met mijn vingers in de zwart wit poeder zit ik mij af te vragen wat ik moet tikken. Puur iets om aan te geven dat ik even langs ben geweest.Maar ik troost mij met de gedachte dat je mijn aanwezigheid altijd wel voelt. Teveel eigendunk?? Geintje, moet kunnen. Knuffels van Mij in May.

  • 11 Mei 2007 - 18:25

    Lydia:

    Mij lijkt het wel even lekker hoor, een beetje kou na zoveel warme. Hier is het vooral nat op het moment. Anita en Jorge hebben mijn cadeautjes ontvangen, leuk he? Ik hoop dat je een leuk maatje hebt aan Karin. Dag lieverd, we houden contact. Kus, LYD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 97166

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: