De verzwijging en beklimming vuurtoren - Reisverslag uit La Paloma, Uruguay van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu De verzwijging en beklimming vuurtoren - Reisverslag uit La Paloma, Uruguay van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

De verzwijging en beklimming vuurtoren

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

04 April 2007 | Uruguay, La Paloma

Hola lieve mensen,

Eerst even iets wat ik voor jullie verzwegen heb. In Rosario heb ik mijn voortand namelijk gebroken. Ben toen ´s nachts met spoed naar een tandarts gegaan, samen met de eigenaar van de hostel waar ik op dat moment zat. Achteraf gezien was het niet zo netjes gedaan, want toen ik voor de tweede keer in San Martin de Los Andes zat brak hij weer. Ben toen, ook ´s nachts, naar een publiekelijke ziekenhuis gegaan. Deze tandarts zei door de telefoon tegen een arts dat als het een gebroken tand is en ik geen pijn heb er geen haast was. Nou ik heb bij z´n formule 1 race weggehaald, want voor mij had het wel haast. Hij heeft er goed werk van gemaakt, maar melde eerlijk dat ze in een gratis ziekenhuis (want dat is het) niet het beste spul hebben en dus geen lange duur garandeerd. Ik meld het jullie nu, omdat ik last van mijn tand en de tanden er omheen heb. Met mezelf heb ik namelijk afgesproken dat als hij het weer begeeft ik naar huis kom. Uiteraard hoop ik dat hij het nog even volhoud, maar je weet maar nooit.
Zo nu weer verder naar het normale leven, heb gisteren de vuurtoren beklommen en daar moet je echt niet te dik voor zijn. Verder niet veel gedaan. Vandaag weer even van het zonnetje genoten en met een stel uit Engeland gesproken. Had ze gisteravond al in het restaurant ontmoet en zijn familie woont in Uruguay (vaders kant). Verder even een frisse salade gegeten en toen douchen en inpakken, want om 17.30 uur gaat de bus. Jullie nog even op de hoogte gesteld en maak jullie geen zorgen. Als ik eerder retour kom dan gepland, nou wat ik heb gehad pakt toch niemand me meer af.

Dikke kus Agnes

  • 04 April 2007 - 18:55

    Jacqueline:

    Wil je wel alles melden ja...... Hoe kan dat nou die tand?? Heb je gevochten? Gevallen ? Dronken door de straten? Nou doe nou maar voorzichtig! Hoop dat het nu wel goed gaat en de pijn minder is. xx

  • 04 April 2007 - 20:15

    Johan&Corry :

    Dat is nou wel erg verveelend. Gaat het nu net zo goed geburt er dit. Nou hopen dat het blijft zitten want je wilt de carnaval in Rio toch niet missen!!! Sterkte Johan&Corry

  • 04 April 2007 - 21:14

    Ans:

    Hai Agnes,
    Als ik het goed heb teruggezocht dan heeft deze reperatie dus 3 maanden geduurd tel daar in het slechtste geval nog eens 3 maanden bij dan is het al weer juli dus heb jij nog genoeg tijd om van alles te beleven en dan hoop ik wel zonder pijn.
    Zo nu weer genoeg over die tand( voortaan wel alles opbiechten hoor;) )
    Wat een mooie foto's weer en dan dat uitzicht zeg super gewoon.
    Dikke kus van ons

  • 05 April 2007 - 17:33

    Lydia:

    Hee Agnes,
    Maak je niet te veel zorgen om die tand. Zelf zou ik denken dat die zenuwen wat geïrriteerd zijn waardoor je ook het zaakje er omheen voelt, maar als je 1 tand breekt beïnvloedt dat natuurlijk niet de andere tanden, ookal voelt dat misschien wel zo.
    Ga gewoon lekker naar een privékliniek in Argentinïe of Chili, daar is de kwaliteit het meest vergelijkbaar met die van het Westen. Het kost misschien wat, maar je krijgt het toch vergoed met je reisverzekering. Echt waar lieverd, niet door zoiets lulligs je reis gaan afbreken hoor! (vertelde zij dapper, de grootste hypochonder aller tijden.....maar daar denken we nu even niet aan..:))
    Hou je haaks,
    Kus, LYD

  • 05 April 2007 - 18:19

    Claudia:

    Kijk je wel uit!!! Tanden zijn kostbaar. Ga gewoon naar een prive kliniek toe. Beter dan vele keren kloten(sorry lezers). Je moet nog heel je leven met die tanden doen. Dus luister naar Lydis en de rest. Maar hoe is het eigenlijk gekomen? Ben niet nieuwsgierig hoor. Fantastische knieen. Toch heb ik liever een beest op de foto. Maar ik wil je niet pushen... Pas op jezelf en geniet ervan om in het buitenland te zijn. Want elke dag in het buitenland is een dag dubbel geleefd. Wauw, mooi getypt he?!Knuffels van mij in April.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Uruguay, La Paloma

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 94122

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: