Terug bij af .. - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu Terug bij af .. - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

Terug bij af ..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

06 Maart 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Zondag 4 maart:
Rond 13.45u aangekomen bij het huis van de broer van Frankie voor de Asado (BBQ). We waren uiteindelijk met 9. Bij aankomst lag het vlees al op de parilla (BBQ) en dat zijn niet van die stukjes die ze in Nederland doen. Grote stukken vlees.. :)

Toen aan tafel... heerlijke salades had de vrouw des huizes gemaakt (tomaten en aardappel en bieten salades), gecombineerd het vlees en de wijn was perfect!!
Voldaan zijn we rond 17.30u met Frankie nog naar Valle Grande gereden, een grote stuwdam... schitterende zonsondergang .. behoorlijk warm en druk.

Rond 21 uur Frankie afgezet en afscheid genomen, naar het hotel gereden, cola gedronken en gaan slapen.

Maandag 5 maart:
Na het ontbijt spullen ingepakt, betaald en een supermarkt ingegaan.. broodjes en beleg en water gekocht.
Getankt (even in de rij gestaan natuurlijk) en op weg gegaan naar Buenos Aires. Dit is een rit van 1.000km en het is de bedoeling ergens in Junin op 250km voor Buenos Aires te stoppen voor een hotel.

In Junin aangekomen waren alle hotels (wel 5 stuks) volgeboekt vanwege een Expo. Dat hadden wij weer... :(

Toen maar richting Buenos Aires in de hoop een hotel tegen te komen. Het was nog pas rond 20.30u dus alle tijd nog om iets te vinden.

Maar helaas, onderweg helemaal niets en uiteindelijk rond 0.30u ingecheckt in een hotel voor 4 uurtje :)

Ff 4 geslapen.. en staan nu voor de deur van Posada Gotan waar we de laatste 2 nachten verblijven. Ontbijt in auto, 2 oude broodjes met jam en wat water. Ach, het kan slechter. :)

Tot later als we nog wat hebben bijgeslapen.

Liefs Agnes en Rob

• 06 Maart 2012 - 09:58

Rien:

Kwam om 06.00 binnen jou bericht, nu al wakker zijn jullie gek. Om die tijd hoor je in bved te liggen hahaha

• 06 Maart 2012 - 09:58

Rien:

• 06 Maart 2012 - 10:07

Rob En Agnes:

vergeet niet de verhalen te lezen ... :-P

• 06 Maart 2012 - 12:07

Ans:

Hoezo vergeet niet de verhalen te lezen???? dat geldt zeker voor Rien :)
    Sjonge dat de reis er nu alweer op zit;( Jammer hoor voor jullie dat de terugreis ernstig dichtbij is en voor ons de mooie verhalen missen met de daarbij behorende foto"s.
    Geniet nog even van de laatste uren:)

Dikke knuffel van ons

• 06 Maart 2012 - 14:57

Nel:

Hoi Agenes, had je nog steeds bij m'n favorieten staan, dus dacht ik laat ik kijk eens even kijken. En jawel de globetrotter is weer op reis, hoop dat jullie een mooie tijd hebben gehad geniet nog van de laatste paar dagen !!! groetjes van je ex collega Nel Slager

• 06 Maart 2012 - 15:47

Plakkie Worst:

Nou dat was me het rondje wel. hoeveel km hebben jullie nu afgelegd?
    Wij hebben de thermostaat in NL vast wat hoger gezet maar ik denk dat het toch nog wel wennen wordt.
    Wij hebben jullie belevenissen steeds met plezier gevolgd.

• 06 Maart 2012 - 19:17

Charlotte:

Ha!!
    Nou das voorbij gevlogen!
    Goeie reis terug en trek maar n lekkere warme trui aan voor je Schiphol aandoet!
    Groetjes en tot gauw! XX

• 06 Maart 2012 - 20:40

Johan&Corry:

Heel laas komt aan al het goede en moois een eind.
    Wat hebben jullie weer een mooie reis en foto`s gemaakt. Nog even bij komen in Buenos Aires en dan neer huis.
    Heb een rustig veilige vlucht en tot weder ziens.

• 07 Maart 2012 - 09:34

Claudia:

Vang nog wat zonnestralen op. Eenmaal thuis duurt het weer een tijdje, voor ze zo strek zijn.... Zat er in die stuwdam nog een barstje???! Wat blijft dat een gaaf, machtig bouwwerk.

• 07 Maart 2012 - 10:23

Janny En Leo Korpel:

Lieve Agnes en Rob,
    De laatste dagen zijn aangebroken van
    jullie lange reis in Argentinie. Alle verhalen gelezen en foto's gezien hebbende, moet deze reis voor jullie wel voldoening hebben gegeven. Vele hotels enz. en excursies-lange ritten-lieve mensen ontmoet-veel geduld naar zoeken voor overnachting...en nu de laatste dagen omg. BA. en dan retour Nederland. Voor Donderdag en Vrijdag goede vlucht en een fijne thuiskomst gewenst en dank voor alle verslagen! Tot ziens en groeten van Pa en Ma.