Wijn, wijn en wijn .. - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu Wijn, wijn en wijn .. - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

Wijn, wijn en wijn ..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

02 Maart 2012 | Argentinië, Mendoza

Gisteravond nog heerlijk uit eten geweest .. :) verse pasta en een heerlijke salade met kip.. en... natuurlijk nog een flesje wijn. ;)

Vandaag (gister als jullie dit in Ned lezen) lekker ontbijtje gekregen en zijn op weg gegaan naar Bodega Norton op een kleine 20 km van Mendoza. Zo heb je in deze streek velen Bodega's (de wijn wordt er verbouwd en gebotteld) Wij wilden naar Norton aangezien we deze in Nederland ook vaak in huis hebben.

Na lang zoeken want alles wordt daar erg slecht aangegeven Norton gevonden en afspraak voor Wijntour en proeverij gemaakt voor 15 uur.

Aangezien het pas 13 uur was nog even naar Lujan de Cuyo teruggereden (2km) en daar lekker rondgehangen op het plein en een Super Pancho gegeten (3x raden wat dat is :) inderdaad een hotdog met alles erop en eraan).

14.15 u: klaar voor een wijntje zijn we naar de Bodega Norton terug gereden.
De wijntour duurde totaal een uurtje en we hebben totaal 1 sparkling geproefd en 3 Malbecs en aan het einde nog een witte Norton.

In ons groepje (een engels spreekend groepje) zaten 2 dames uit de USA die al een Bodega hadden bezocht, die waren dus erg druk en luidruchtig maar wel gezellig.

Deze dames wilden graag met ons mee terugrijden naar Mendoza centrum en boden ons aan om de fles wijn die wij uitgezocht hadden en wilden kopen te betalen. Dat was erg aardig van ze maar ze waren al blij dat ze mee konden rijden.
De dames afgezet en zelf naar onze kamer gegaan.. direct het wasgoed gehaald en nu even op een terrasje een cappucino drinken en het verhaaltje tikken...

Foto's zijn inmiddels geplaatst ook bij de vorige 2 verhalen ... :)

Veel lees en kijkplezier... wij gaan straks nog even uit eten, met...

jaja een flesje wijn :)

kussen Agnes en Rob

• 02 Maart 2012 - 23:37

Rien:

Ja heerlijk he effe ontspannen met een flesje wijn, hier ook hoor maar dan met een Chileense wijn, frans kaasje op het strand aan de Pacific de zon onder zien gaan. Ach wat hebben we het toch goed

• 03 Maart 2012 - 15:03

Claudia:

Jullie misten mij???? Ik lees en geniet dagelijks van jullie verhalen en foto's. Uiteraard ook van de video's. Voor de rest gaat hier alles zijn gangetje en wil ik tegen jullie typen, geniet er van!

• 03 Maart 2012 - 20:03

Charlotte:

He daar!!
    Heb weer genoten en ben weer up to date!! Rob begint wel een fotomodelletje te worden! De tijd begint te korten, geniet nog maar ff lekker!!
    Liefs uit Maarheeze
    Hans en Charlotte