Op visite in San Rafael - Reisverslag uit San Rafael, Argentinië van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu Op visite in San Rafael - Reisverslag uit San Rafael, Argentinië van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

Op visite in San Rafael

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

04 Maart 2012 | Argentinië, San Rafael

Vrijdag 2 maart:
Die avond rondgelopen om geld te pinnen, niet gevonden, maar toevallig liepen we langs een heel leuk restaurant, op een soort binnenplaats.
Overheerlijk gegeten!! Agnes aan de lomo (steak)met ratatouille en Rob aan de Cerdo (varkensvlees in biersaus met appelcompote) met een lekkere Malbec Roble erbij.
Lekker op bed gegaan, maar 's-nachts nog wakker geworden van het feestgedruis dat in Mendoza gaande was.. vooral het vuurwerk aan het einde rond 01.30 uur maakte ons wakker.

Zaterdag 3 maart:
Na het ontbijt spullen ingepakt en op weg gegaan naar San Rafael. Vandaag zouden we Frankie zien...
Na een rit van 250 km (begin mooi laatste stuk redelijk saai en niks te zien) kwamen we aan in San Rafael. Naar Hotel Solar Maiten (op aanraden van Frankie) gereden maar helaas vol!
Terug gereden naar het centrum naar de Turisten office. Daar een aantal opties bekeken en 1 van de hotels gereserveerd. Direct daarheen gereden en ingecheckt.
Frankie gebeld want die zit hier een kleine week bij haar broer die hier woont.
Afgesproken deze middag naar haar toe te rijden, het is maar een paar blokken van het hotel vandaan.
Rond 18 uur daar aangekomen, Frankie was er maar haar broer was bij een trouwerij. Lekker zitten babbelen in de heerlijke tuin achter het huis..
De speciale die wij hadden meegenomen van Bodega Norton geopend (3 jaren in 1 fles!) en ervan genoten. Broer kwam nog even tussendoor kennismaken maar moest snel weer weg naar het feest. Frankie had heerlijke empenada's besteld en haar zus met man kwam ook gezellig even meeeten. Was een erg gezellige avond en leuk Frankie weer te zien, was toch alweer 1,5 jaar geleden (2010). Rond 23 uur naar het hotel gegaan en heerlijk gaan slapen.

Zondag 4 maart:
Heerlijk uitgeslapen tot 8.30 uur!! Alles rustig aan gedaan en lekker relaxed ontbeten, vanmiddag weer afgesproken met Frankie rond 14 uur. Nu wat rondgelopen in San Rafael maar bijna alles is gesloten. Wel nog een fles wijn en olijven kunnen scoren om mee te nemen voor de luncht (Asado).

De rest van het verhaal van vandaag volgt dus nog... foto's moeten we even kijken of dit nog snel lukt dus hou het even in de gaten.

Bedankt weer zover voor de leuke reactie en hasta manana.

Kussen Rob & Agnes

• 04 Maart 2012 - 15:54

Rien:

Haha echte touristen jullie hoor, vroeg naar bed terwijl er een feest in Mendoza aan de gang is. En dan verbaasd zijn dat 's morgens alles dicht is. Ons motto hier feesten doe je eerst en daarna zien we wel hoe laat we morgen openen.
    Doet me goed dat jullie het lekker naar je zin hebben. Ga zo door grtjes

• 04 Maart 2012 - 17:44

Claudia:

Hai, ik was ook verrast, feestje en dan niet deelnemen??? Ach ja het is tenslotte jullie vakantie! Geniet er nog even van!

• 04 Maart 2012 - 18:38

Hennie:

Fijn om jullie reisverslagen te lezen kunnen we een beetje meegenieten.
    We krijgen helemaal zin in de lente, het is nog steeds te koud naar mijn zin. groetjes en tot gauw.

• 05 Maart 2012 - 18:10

Jacquelien:

Wat een leuke verhalen en hele mooie foto's geniet nog van de laatste dagen en tot over een paar weken!!

• 06 Maart 2012 - 07:44

Nina En Marja:

Hé het gaat lekker zo, toch? Wat wil een mens nog meer.
    Lekker klimaat, wijn, heerlijk eten, op tijd zijn rust en gezelschap van leuke mensen.
    Geniet er nog maar van want hier is het nog steeds niet echt aangenaam wat weer betreft.
    Liefs en dikke knuffel van ons.