Kltn feestdagen en vakanties - Reisverslag uit Salto, Uruguay van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu Kltn feestdagen en vakanties - Reisverslag uit Salto, Uruguay van Agnes & Rob - WaarBenJij.nu

Kltn feestdagen en vakanties

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Agnes & Rob

05 April 2007 | Uruguay, Salto

Hola lieve mensen,

Je wilt het niet geloven, maar gisteravond stonden er in Montevideo 10 bussen klaar om naar Salto te gaan. Het begon nu pas tot me door te dringen dat het hier vakantie is en paasweekend in zicht.
Maar oke uit mijn footprint een leuk hotelletje gezocht en in de taxi gesprongen. Opa aan het stuur en bracht mij naar de genoemde straat (hotel zei hem niets), daar aangekomen bleek het failliet te zijn. Na een diepe zucht de chauffeur gevraagd om een goedkoop hotel in de buurt, uitgestapt en betaald. Hotel bleek te zijn volgeboekt en ik stapte dus met lood in mijn schoenen naar buiten. Man van hotel achter mij aan (vond me denk ik erg zielig) en gaf me de richting van nog drie hotels en wenste me geluk. Het eerste hotel volgeboekt en stuurde me door. Bij dit hotel heb ik lang aan de bel moeten hangen, maar gelukkig hadden ze een kamer voor 30 USD per nacht. Ik geboekt voor twee nachten en daarna zie ik wel. Ben lekker gaan slapen, want de nachtbus in Argentinië is toch iets beter om te slapen. Om 12.00 uur naar toeristen informatie gegaan en konden alleen maar familie huizen aanbieden. De eerste deed een oma open van 88 jaar en wist van niets. Bij de tweede bleek het huisnr. niet te bestaan, dus ik weer terug met de gedachten wie zit wie te pesten. Na veel excusses verkeerde huisnr. opgegeven moest zijn 527 en niet 547. Aardige vrouw en daar zit ik in ieder geval met pasen is dat probleem ook opgelost. Verder begint het hier meer op Zuidamerika te lijken wat betreft de mannen, maar waarom van die broekies. Nou ja ik zie de humor er gewoon maar van in. Morgen ga ik zwemmen denk ik in een terminal bad van 39 graden, als ik tenminste de juiste bus kan vinden. Hier moet ik keihard aan mijn Spaans werken, want Engels is nog niet zo bekend. Verder bedankt voor de berichtjes en mijn tand doet gelukkig niet meer zo zeer.

Dikke kus Agnes

ps: zit in hotel en ga proberen of hier de foto`s lukken

  • 05 April 2007 - 23:18

    Dorien:

    Ha, gelukkig doet die tand niet meer zo zeer, maar hoe kreeg je nou die gebroken tand?? Lekker zwemmen maar morgen, zo een badje lijkt mij ook wel wat.
    Hier gaan we zondag ook eitjes zoeken, al hebben we hier maar een paasdag, alleen zondag. Ben benieuwd hoe ze daar pasen vieren.
    Groetjes
    Jan, Dorien en Tycho

  • 06 April 2007 - 15:16

    Johan&Corry:

    Fijn om tehoren dat het met de tand goed gaat.
    Dat wordt weer lekker ontspannen in dat terminalebad.
    Fijne paasdagen en tot schrijfs.
    Groet Johan&Corry

  • 06 April 2007 - 20:43

    Rien:

    Geniet maar lekker in Uruguay,mijn ervaring is dat de mensen biezonder hartelijk zijn,en voor jou info ik heb hier een zeer goede tandarts, de top in Viña del Mar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Uruguay, Salto

Agnes & Rob

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 94106

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Rondreis Noord Argentinië

04 November 2010 - 03 December 2010

Rondreis Argentinië - Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: